Få 100 kr rabatt på ordre over 998,-

Lynrask levering ⚡️ 1-3 virkedager

Retur

Vilkår ved retur hos Lindas Dekor

Det er lov å angre seg! Hvis du har lyst til å returnere varer er det viktig du leser gjennom dette:

 

Åpent kjøp i 60 dager

Du kan benytte deg av åpent kjøp i inntil 60 dager fra du mottok pakken. Angrerett og åpent kjøp forutsetter at varen kan leveres tilbake i samme stand som når du mottok den. Produkter kan leveres tilbake selv om emballasjen er åpnet/fjernet, men produktets antall og innhold må være intakt. Man har ikke angrerett på spesialbestilte wallstickers, spesialbestilte varer eller vareprøver. På outlet-varer gjelder vanlig angrerett på 14 dager.

Du må gi beskjed om at du ønsker å benytte deg av åpent kjøp innen 60 dager fra du mottok din ordre. Går det mer enn 60 dager fra du mottar din ordre og til du gir oss beskjed om at du ønsker å returnere varene, kan vi dessverre ikke ta i mot dem.

Ved bruk av angrerett/åpent kjøp betaler kunde selv returfrakt. Ved bruk av returetikett fra oss blir returfrakten den samme som fraktkostnaden du betalte for å motta varene i utgangspunktet.

 

Reklamasjon

Er det mangler eller feil ved din vare har du rett på reklamasjon. Vennligst ta kontakt med vår kundeservice, legg ved bilder og beskrivelse av feil så finner vi en løsning! Oppdager du feil eller mangler på varen er det viktig at du ikke bruker denne før du har tatt kontakt med oss. Feil montering eller feil bruk av varer gir ikke rett til reklamasjon. Dersom varen, etter avtale med kundeservice, skal returneres dekker vi selvfølgelig returkostnaden. 

Send e-post til: post@lindasdekor.no

 

Slik sender du en retur til Lindas Dekor 

1. Fyll ut vedlagt angrerettskjema. Mangler du skjemaet kan du laste det ned her.

2. Pakk inn varen(e) godt slik at de ikke blir skadet under sending. 

3. Fest ny returetikett over den gamle sendingsetiketten dersom du bruker samme emballasje. Returetiketten du oppretter ved bruk av lenkene under kan skrives ut på hentepunkt og klistres rett på pakken din.

Returetikett kan du opprette her: PostNord

 

Returfrakt dekkes av kunden selv.

 

Pakken sendes til:

Lindas Dekor og Design AS
Søndre Lensmyrvegen 58
7670 INDERØY

 

Viktig informasjon

Ved retur må pakken hentes ut først for så å bli returnert med kjøpt etikett fra Posten eller Postnord. For at pakken din ikke skal komme på avveie er det viktig at du henter ut pakken din på postkontoret og fester på returetikett, da vil returen din få et sporingsnummer og du vil se når din retur er blitt behandlet når den kommer frem til oss. 

For å få tilbakebetalt hele beløpet ved retur eller angrerett, skal varen sendes tilbake i samme stand som da du mottok den. Det vil si at produktet skal være uten lukt, merker, pels fra husdyr, ikke være klipt eller at bakpapiret har blitt dratt av og montert tilbake. En vare som har merker, lukt, pels, er klipt eller dratt av bakpapir vil anses som brukt og beløpet vil ikke være kvalifisert for tilbakebetaling.