Lynrask levering ⚡️ 1-3 virkedager

60 dagers åpent kjøp

Frakt

Her finner du svar og informasjon rundt ofte stilte spørsmål om frakt og våre fraktmetoder

Fraktmetoder

PostNord

PostNord Pakkeautomat

Dette fraktalternativet tilbys på små varer som vareprøver, etiketter og klistremerker. Det sendes til nærmeste pakkeboks.

PostNord Mypack Collect

Dette kan benyttes på alle ordre opptil 35 kg, og sendes til nærmeste hentepunkt.

PostNord Hjemlevering

Dette kan benyttes på alle ordre, men ordre på over 35 kg får bare tilbud om hjemlevering siden det overstiger maksgrensen for pakke til hentepunkt.

Kan bare benyttes til private adresser, foretak må velge PostNord Bedriftspakke.

PostNord Bedriftspakke

Kan benyttes på alle ordre, men kun foretak. Privatpersoner kan ikke benytte seg av dette fraktalternativet.

Posten/Bring

Posten - Pakke til hentepunkt

Dette fraktalternativet sendes til nærmeste hentepunkt og kan benyttes på ordre inntil 35 kg.

DHL

DHL Express

Dette fraktalternativet kan benyttes på ordre inntil 5 kg, og bestillingen må være registrert innen kl. 09:30 for at den skal bli sendt samme dag.

Ordre med DHL Express leveres i de aller fleste tilfeller dagen etter at den sendes fra lageret vårt, men dersom man bor veldig langt unna nærmeste flyplass kan det i noen tilfeller ta en dag ekstra.

Spørsmål og svar

Jeg får bare opp hjemlevering i kassen

Dette er fordi ordren din veier over 35 kg.

35 kg er grensen for hvor tung en pakke til hentepunkt kan være, både for Posten og PostNord.

Veldig lang estimert leveringstid med DHL

På grunn av at vi er utenfor DHL sin egentlige leveringsrute og sendingsfrist blir sendingene ofte estimert levert en uke frem i tid.

Vi har imidlertid en spesialavtale med DHL og et annet budfirma som ikke blir fanget opp av dette estimatet.

Alle ordre som er inne før kl. 09:30 sendes fra lageret vårt samme dag, og de aller fleste ordre leveres til mottaker dagen etter at den blir sendt.

I noen tilfeller kan det ta en dag ekstra med levering dersom man bor veldig langt unna nærmeste flyplass/DHL-terminal.

Sender dere til Svalbard?

Ja, vi sender til Svalbard!

Her kan man benytte Posten/Bring eller DHL Express.

Sendingstiden ved bruk av DHL Express er ca den samme som med Posten. Pakken sendes bare med fly til Tromsø, den blir deretter losset på båt til Svalbard.

Pakken min er skadet

Dersom pakken din har blitt skadet under transport ta kontakt med oss på telefon 22 64 64 70 eller post@lindasdekor.no så raskt som mulig, så skal vi få ordnet opp.

Det er viktig at du ikke tar produkt(ene) som er skadet i bruk før saken er avklart med kundeservice.

Hvordan sporer jeg ordren min?

Sporingsnummer finner du i sendingsbekreftelsen du fikk av oss.

Merk at vi sender ut to mailer, en ordrebekreftelse når du plasserer din bestilling, og en sendingsbekreftelse når vi har sendt ordren din.

Sporingsnummeret ligger i sendingsbekreftelsen. Dersom du ikke har mottatt dette kan det være at den har havnet i søppelposten din, eller at det har blitt lagt inn feil epost-adresse når du bestilte.