Lynrask levering ⚡️ 1-3 virkedager

60 dagers åpent kjøp

Ordre

Her finner du svar og informasjon rundt ofte stilte spørsmål om din ordre

Generelt

Jeg har ikke mottatt ordre-/sendingsbekreftelse

Vi sender dette ut automatisk når en ordre opprettes eller sendes, og dersom du ikke har mottatt disse er det som regel to årsaker.

Det er mulig at epostene vi har sendt ut har blitt fanget opp av spam-filter og sendt i søppelposten, så det kan være lurt å sjekke om de ligger der.

Dersom du ikke finner dem der er det mulig at det har blitt skrevet feil i eposten når ordren ble lagt inn, slik at de har blitt sendt til feil epost, eller en epost som ikke eksisterer.

Hvis du ikke finner bekreftelsene fra oss kan du ta kontakt med kundeservice, så kan de hjelpe.

Kansellering

Dersom du ønsker å kansellere din ordre kan du ringe oss på 22 64 64 70 eller ta kontakt på post@lindasdekor.no

Så langt som det er mulig vil vi prøve å ordne dette, men dersom en ordre allerede har blitt pakket eller sendt får vi dessverre ikke kansellert ordren din. Da må den sendes i retur under angrerett.

Endring av ordre

Dersom du ønsker å endre din ordre kan du ringe oss på 22 64 64 70 eller ta kontakt på post@lindasdekor.no

Så langt som det er mulig vil vi prøve å ordne dette, men dersom en ordre allerede har blitt pakket eller sendt får vi dessverre ikke endret ordren din.

Når en ordre har blitt endret sender vi ut en betalingsforespørsel på epost for å dekke et eventuelt mellomlegg dersom prisen på ordren har økt.

Kvittering

Du har mulighet til å laste ned kvittering for din ordre i ordrebekreftelsen som ble sendt ut på mail når du plasserte din bestilling.

Dersom du ikke finner ordrebekreftelsen din eller har slettet den kan du finne kvittering for din ordre inne på kundekontoen.

Alternativt kan du ta kontakt med oss på post@lindasdekor.no, så kan vi sende deg en kvittering.

Liste over ordre

Dersom du ønsker en liste over det du har bestilt hos oss kan du finne dette i kundekontoen din.

Ordren min er ikke sendt

Dersom ordren din ikke har blitt sendt er det trolig varer som er merket som en forhåndsbestilling. Du kan lese mer om dette under.

Forhåndsbestillinger

Forhåndsbestilling

Dersom man har handlet en eller flere varer som er merket som forhåndsbestilling i nettbutikken blir ikke ordren din sendt før alle varene har kommet inn.

Delsende forhåndsbestilling

Vi har dessverre ikke mulighet til å dele opp sendinger slik at varer som er på lager kan sendes ut, mens de forhåndsbestilte varene ettersendes når de kommer inn på lager. Ordren din vil bli sendt fra lageret samlet, så snart alle varene er på lager.

Har man bestilt en ordre med klikk og hent på lageret vårt på Røra går dette imidlertid an å ordne. Ta kontakt med kundeservice på 22 64 64 70 eller post@lindasdekor.no, så kan vi hjelpe deg.

Reklamasjon

Jeg har mottatt en skadet vare

Dersom du har mottatt en vare med feil eller mangler kan du ta kontakt med kundeservice på 22 64 64 70 eller post@lindasdekor.no, så kan vi hjelpe deg å ordne dette. Send gjerne med ordrenummer og bilde av mangelen.

Det er viktig at du ikke benytter produktet før saken er avklart ferdig med kundeservice.